به نظر می رسد طبق نتایج اولیه یک مطالعه پنج ساله توسط دانشمندان علوم اعصاب USC ، دستورالعمل های عادی رشد مغز در کودکان خردسال ، به ویژه در مناطقی از مغز که مسئول پردازش صدا ، زبان ، ادراک گفتار و مهارت خواندن هستند ، سرعت می بخشد.
موسسه مغز و خلاقیت (BCI) در USC مطالعه پنج ساله را در سال 2012 با همکاری انجمن فیلارمونیک لس آنجلس و قلب لس آنجلس (HOLA) برای بررسی تأثیر آموزش موسیقی بر رشد اجتماعی ، عاطفی و شناختی کودکان آغاز کرد. .
این نتایج مطالعه اولیه ، که اخیراً در ژورنال توسعه عصبی علوم شناختی توسعه یافته منتشر شده است ، شواهدی از مزایای آموزش موسیقی در زمانی ارائه می دهد که بسیاری از مدارس سراسر کشور برنامه های موسیقی و هنری را حذف یا کاهش داده اند. این مطالعه نشان می دهد که آموزش موسیقی سرعت بلوغ مسیر شنوایی در مغز را افزایش می دهد و کارایی آن را افزایش می دهد.
ما به طور گسترده ای به تأثیر آموزش موسیقی در رشد شناختی ، اجتماعی و عاطفی و مغز کودکان علاقه مند هستیم. " . "این نتایج نشان می دهد که کودکانی که آموزش موسیقی دارند ، در مقایسه با دو گروه مقایسه دیگر ، در پردازش صدا دقیق تر بودند."
برای این مطالعه طولی ، متخصصان علوم اعصاب در گروهی از 37 کودک از محله های محروم لس آنجلس ، بر رشد و رفتار مغز نظارت می کنند.سیزده نفر از کودکان ، در سن 6 یا 7 سال ، از طریق برنامه ارکستر جوانان لس آنجلس در HOLA شروع به دریافت آموزش موسیقی کردند. برنامه آموزش موسیقی جامعه از روش ال سیستما الهام گرفته شده است ، برنامه ای که گوستاوو دادامل ، رهبر LA Philharmonic ، هنگام بزرگ شدن در ونزوئلا در آن بود.
در روز چند بار آهنگ گوش دهیم ؟
، ,موسیقی ,آموزش ,مغز ,دهد ,کودکان ,آموزش موسیقی ,می دهد ,لس آنجلس ,دهد که ,، در ,تأثیر آموزش موسیقی